Καβάλα: Καθηγητής γερμανικής γλώσσας «έδωσε» πλαστό πτυχίο αλλά… πιάστηκε στη «φάκα»!



Θύμα μιας απίστευτης απάτης «έπεσε» Καβαλιώτης μαθητής πριν από λίγες μέρες. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα kavalapost.gr, ο μαθητής αφού φοίτησε κανονικά στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών, διάβασε και «πέρασε» με επιτυχία τις απαραίτητες εξετάσεις για την απόκτηση του Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας στη γερμανική γλώσσα, παρέλαβε κανονικά το πτυχίο του, μόνον που λίγες μέρες μετά, αποκαλύφθηκε ότι αυτό το πτυχίο ήταν… μαϊμού!

Η διοίκηση του Φροντιστηρίου δεν είχε την παραμικρή ιδέα, αφού το «πτυχίο» είχε προσκομίσει και… εκδώσει ο ίδιος ο Καθηγητής!

Η παραπάνω υπόθεση απάτης εξελίχθηκε στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών Dana, ένα από τα πλέον γνωστά και έγκριτα φροντιστήρια εκμάθησης ξένων γλωσσών στην Καβάλα που λειτουργεί εδώ και χρόνια δίχως, εννοείται, να έχει «ακουστεί» ποτέ το παραμικρό για τη συνέπεια και τον επαγγελματισμό των ανθρώπων του.

Να σημειωθεί ότι μόλις έγινε αντιληπτή η απάτη, η διοίκηση του ΚΞΓ Dana προχώρησε σε μήνυση κατά του καθηγητή-«πλαστογράφου».

Κέντρο Ξένων Γλωσσών Dana: Ζητούμε ειλικρινά συγνώμη και προχωράμε με αποφασιστικότητα και πίστη στη δουλειά μας

Η ανακοίνωση του Φροντιστηρίου της Καβάλας σχετικά με τη χορήγηση πλαστού πτυχίου από συνεργάτη του σε μαθητή:
«Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Dana, είναι γνωστό και αξιόπιστο για την προσφορά εργασίας του αλλά και για την αξιοπιστία του στον τομέα της παροχής σπουδών και πιστοποιητικών. Οι άοκνες προσπάθειες σπουδαίων συνεργατών και η καλή δουλειά είναι τα χαρακτηριστικά μας, χαρακτηριστικά που κέρδισαν την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μας στην Καβάλα, χαρακτηριστικά που διαμόρφωσαν γνώση σε εκατοντάδες μαθητές μας για δεκαετίες.

Για τους λόγους αυτούς σήμερα, που διαπιστώνουμε τη χορήγηση πλαστού πτυχίου εκ μέρους συνεργάτη μας είμαστε αποφασισμένοι να δράσουμε άμεσα και αποτελεσματικά.

Διακόπτουμε τη συνεργασία μας με τον συγκεκριμμένο συνεργάτη, καταγγέλουμε δικαστικά την παράνομη ενέργεια για την αυστηρή τιμωρία της, ελέγχουμε τα πιστοποιητικά Γερμανικής γλωσσομάθειας που το φροντιστήριό μας χορήγησε στο διάστημα από 2012 έως 2017, ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη από τους συνεργάτες, από τους πελάτες, απ τους φίλους μας, παλιούς και νέους, και προχωράμε με αποφασιστικότητα και πίστη στην προσπάθεια και στην ποιότητα της δουλειάς μας.

Ποτέ ξανά».
Σας ευχαριστούμε

Πηγή: kavalapost.gr


Μοιραστείτε το στο Google Plus

Αναρτήθηκε από Alpha News Dramas 95,5

Alpha News .gr Ολη η ειδησεογραφία της Δράμας σε ένα portal!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου