Συνεχίζονται οι στειρώσεις αδέσποτων και δεσποζόμενων ζώων στον Δήμο Δοξάτου. Η χθεσινή ημέρα ήταν ένα σπουδαίο ορόσημο για τη φιλοζωία στη Δράμα.
Ολοκληρώθηκαν 1.000 στειρώσεις στο καταφύγιο Κυργίων.
Πρόκειται για έναν τεράστιο άθλο του Φιλοζωικού Συλλόγου Δήμου Δοξάτου «ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ», ο οποίος πραγματοποιήθηκε με την αρωγή και τη σταθερή υποστήριξη του Δήμου Δοξάτου.
