Πολιτισμός

Φεστιβάλ Ταινιών Δράμας: Η νέα οπτική ταυτότητα του και τί σημαίνει

3.714 ταινίες απ’ όλον τον κόσμο υποβλήθηκαν στο φετινό Φεστιβάλ Ταινιών  Μικρού Μήκους Δράμας.

Στην διοργάνωση που θα διεξαχθεί στις 8-14 Σεπτεμβρίου θα προβληθούν συνολικά 151 ταινίες σε όλα τα διαγωνιστικά τμήματα. Από αυτές, 35 ταινίες θα διαγωνιστούν στο επίσημο ελληνικό πρόγραμμα και 24 στο ελληνικό σπουδαστικό -οι περισσότερες σε παγκόσμια πρεμιέρα.

Ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής Γιώργος Αγγελόπουλος ανακοίνωσε χθες, στην κατάμεστη ταράτσα του Θερινού Κινηματογράφου Λαΐς, τις ελληνικές συμμετοχές στα διαγωνιστικά προγράμματα και παρουσίασε τη φετινή οπτική ταυτότητα και το σποτ του 48ου Φεστιβάλ.

Η οπτική ταυτότητα του φετινού Φεστιβάλ της Δράμας αντλεί τη δύναμή της από τη γεωμετρία.

Στο κέντρο της, βρίσκεται ένα μάτι – το βλέμμα κυριολεκτικά ως μέσο θέασης αλλά και μεταφορικά ως το φίλτρο μέσα από το οποίο αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο και τις ιστορίες του κινηματογράφου.

Λειτουργεί ως ένα κάλεσμα προς τον θεατή, τον οδηγεί να στρέψει το βλέμμα στο σινεμά, να παρατηρήσει, να νιώσει και να εμπλακεί.

Οι γεωμετρικές φόρμες, απλές και με έντονα χρώματα, συνθέτουν ένα ευέλικτο οπτικό σύστημα, το οποίο έχει την ιδιότητα της αναδιάταξης και της ανασύνθεσης.

Τα σχεδιαστικά στοιχεία μετατοπίζονται και αλλάζουν θέση. Όπως οι ταινίες, οι ήρωες τους και οι ιστορίες τους.

Τη φετινή οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ, υπογράφει για ακόμη μια φορά ο designer Κωνσταντίνος Παυλίδης, με έδρα τη Δράμα.

Το σποτ είναι μια παραγωγή της Normal Toast, σε σκηνοθεσία του Άγγελου Γουρζή και πρωτότυπη μουσική από τον Γρηγόρη Ελευθερίου.