Οι διαδικασίες και τα βήματα που πρέπει να γίνουν στο άμεσο μέλλον για να ξεκινήσει τη λειτουργία του το τουριστικό τρένο στη διαδρομή του Νέστου ποταμού, συζητήθηκαν σε ειδική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Παρανέστι, με την συμμετοχή του περιφερειάρχη ΑΜΘ Χριστόδουλου Τοψίδη.
Συμπέρασμα της συνάντησης, ο σχεδιασμός των κινήσεων και η συνεργασία τοπικής αυτοδιοικησης και κυβέρνησης στην κατεύθυνση αυτή.
Οι εκπρόσωποι των φορέων ξεκαθάρισαν ότι η λειτουργία του τουριστικού τρένου αποτελεί προτεραιότητα για την τουριστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής.
