Ταλαιπωρία και καθυστέρηση για εκατοντάδες Καβαλιώτες και Δραμινούς που το πρωί της Κυριακής 21 Ιουνίου, θέλησαν να πάνε για μπάνιο στις παραλίες της Νέας Περάμου και της Ηρακλείτσας.
Μια τεράστια ουρά δεκάδων αυτοκινήτων δημιουργήθηκε στα πλευρικά διόδια του Αγίου Ανδρέα. Μετά από άμεση παρέμβαση του Δημάρχου Παγγαίου Φίλιππου Αναστασιάδη, οι υπεύθυνοι των διοδίων αποφάσισαν να σηκώσουν τις μπάρες και να περάσουν τα αυτοκίνητα.
Επειδή όμως πρόκειται για ένα φαινόμενο που υφίσταται συνεχώς τις ημέρες έντονης κίνησης στην περιοχή, όλο το καλοκαίρι, οι πολίτες αναρωτιούνται αν πρέπει να ληφθούν πιο ουσιαστικά μέτρα για να αποφευχθεί η ταλαιπωρία και η μεγάλη καθυστέρηση.
