Παρέμβαση στην πολυσυζητημένη υπόθεση του Μύλου Ζώνκε στην Αγία Βαρβάρα πραγματοποιεί με άρθρο – ανάρτηση στον λογαριασμό του στο fb, ο πρώην Δήμαρχος Δράμας Θωμάς Μαργαρίτης.
Στο κείμενο, αφού αναφέρει όλα όσα έγιναν κατά την περίοδο της θητείας του, με πρωτοβουλία δική του, για την αξιοποίηση του οικήματος με στόχο την μετατροπή του σε μουσείο υδροκίνησης, καταλήγει στο σήμερα.
Σημειώνει ότι υπάρχει ακόμη η ευκαιρία μίσθωσης του από τον Δήμο Δράμας και μάλιστα δηλώνει πρόθυμος να βοηθήσει στην κατεύθυνση αυτή.
Η ανάρτηση του πρώην Δημάρχου Δράμας Θωμά Μαργαρίτη
Επειδή πολύ κουβέντα έγινε και γίνεται ( oxι άδικα) για την εγκατάλειψη του, θεωρώ υποχρέωσή μου ως πρώην Δήμαρχος να αναφέρω τα παρακάτω.
Αρχές του 2010 ελήφθη απόφαση από το ΔΣ της ΔΕΚΠΟΤΑ της οποίας ήμουν Πρόεδρος περί μισθώσεως του Μύλου από την ΔΕΚΠΟΤΑ ώστε να μετατραπεί σε μουσείο Υδροκίνησης. Υπήρχαν σχετικά χρηματοδοτικά προγράμματα που δεν έπρεπε να χαθούν και ο Μύλος θεωρούσα ότι έπρεπε με κάθε τρόπο να αξιοποιηθεί.
Ανατέθηκε σε δικηγόρο η έρευνα των τίτλων ιδιοκτησίας και η σύνταξη σχετικής γνωμοδότησης όπου θα αναφέρονται τα ονόματα και τα ποσοστά συνιδιοκτησίας όλων των κληρονόμων(81,18% ανήκει στους κληρονόμους Γεωργίου Ζώνκε, 13,53% στους κληρονόμους Παναγιώτας Δεμιροπούλου και 5,29% διεκδικούμενο από τους άνω κληρονόμους(βλ. σχετική γνωμοδότηση).
Μετά την υποβολή της στις 27/4/2010 ξεκίνησα προσωπικά έναν κύκλο επαφών για την μίσθωση του Μύλου και με τους κληρονόμους μεμονωμένα και κυρίως μέσω του κτηματομεσίτη Γεωργίου Πάντσιου που εκπροσωπούσε τους κληρονόμους Ζωνκε ( είναι σύζυγος της Μαρίας Ζωνκε).
Αντιλαμβάνεστε ότι λόγω των πολλών ατόμων οι διαπραγματεύσεις ήταν χρονοβόρες.
Τον Σεπτέμβριο του 2010 επήλθε συμφωνία για το τίμημα Και ετοιμάστηκε το σχετικό ιδιωτικό συμφωνητικό μισθώσεως.
Δυστυχώς πέσαμε πάνω στην προεκλογική περίοδο. Στις εκλογές του Οκτωβρίου, ως γνωστόν, ο λαός έφερε και εμένα και την παράταξή μου στην θέση της μείζονος αντιπολίτευσης.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΈΤΟΙΜΗ ΜΙΣΘΩΣΗ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΆΦΤΗΚΕ ΠΌΤΕ, ΤΟ ΘΈΜΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΊΦΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΜΎΛΟΣ ΚΑΤΑΡΡΈΕΙ.
Τα σπάνια μηχανήματα έκτοτε εκλάπησαν…Χάθηκε μία ευκαιρία τότε
Όμως ποτέ δεν είναι αργά…Η μίσθωση του Μύλου έστω και με καθυστέρηση 10 χρονων μπορεί να γίνει..Και εγώ μπορώ να βοηθήσω στην κατεύθυνση αυτή με βάση το αρχείο που διατηρώ και τις επαφές που πραγματοποιούσα με τους ιδιοκτήτες τότε ..Ιδού λοιπόν η Ρόδος…Ιδού και το πήδημα.!!!