Κοινωνία

Δράμα-Αμφίπολη: κατασκευή σε 3 χρόνια – συντήρηση και λειτουργία για 27 χρόνια

Μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να δημοπρατηθεί ο οδικός άξονας Δράμα – Αμφίπολη, όπως εκτίμησε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή της Χαράς Κεφαλίδου, βουλευτού Δράμας του ΠΑΣΟΚ.

Όπως έκανε γνωστό ο Υφυπουργός Υποδομών, το έργο του οδικού άξονα «Δράμα – Αμφίπολη» έχει ήδη κατατεθεί στη Γενική Γραμματεία ΣΔΙΤ και αναμένεται να εγκριθεί από τη Διυπουργική Επιτροπή στην προσεχή συνεδρίαση, την Τετάρτη.

Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης
Δράμα –Αμφίπολη: εντός του καλοκαιριού η δημοπράτηση του οδικού άξονα
Το έργο που εξαγγέλθηκε από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, «θα έχει τριετή κατασκευαστική περίοδο, ενώ θα περιλαμβάνεται και η συντήρηση και λειτουργία του για 27 χρόνια», όπως τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών.

«Μέσα σε τρία χρόνια ωριμάζουμε και υλοποιούμε έργα που για χρόνια έμεναν στις καλένδες και εμείς τους δίνουμε σάρκα και οστά» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης, υπογραμμίζοντας τον ρόλο της αξιοποίησης των ΣΔΙΤ.

«Εάν για κάτι είμαστε περήφανοι στο Υπουργείο, είναι ότι, σε αντίθεση των ιδεολογικών αγκυλώσεων των προηγούμενων ετών, έχουμε βάλει ψηλά στην ατζέντα των έργων μας τα έργα ΣΔΙΤ, που μας επιτρέπουν μέσω της μόχλευσης κεφαλαίων του ιδιωτικού τομέα, να υλοποιηθούν έργα τα οποία δεν είχαν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να πιστωθεί στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η σιδηροδρομική σύνδεση της Δράμας με Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη δεν πρόκειται να καταργηθεί αλλά να αναβαθμιστεί

Σε ό, τι αφορά τη σιδηροδρομική σύνδεση της Δράμας, ο κ. Καραγιάννης έκανε γνωστό ότι «η υφιστάμενη χάραξη της σιδηροδρομικής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης, η οποία συνδέει τη Δράμα με Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη δεν πρόκειται να καταργηθεί μετά την λειτουργία της χάραξης της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, αντιθέτως περιλαμβάνεται στον προγραμματισμό των έργων που εντάχθηκαν στο Ταμείο Ανάκαμψης και πρόκειται να αναβαθμιστεί και αυτή μέσω ΣΔΙΤ μέχρι το τέλος του 2025».

Υπενθύμισε, άλλωστε, ότι η Βόρεια Ελλάδα έχει τη μερίδα του λέοντος από το μεγάλο πακέτο σιδηροδρομικών έργων, ύψους 4 δισ. ευρώ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Σιδηροδρομική Εγνατία: κάθετη σύνδεση από την Αμφίπολη στο σταθμό της Νέας Ζήχνης Σερρών

Σε αυτό το πακέτο, όπως σημείωσε, εντάσσεται και «το μεγάλο έργο Θεσσαλονίκη – Τοξότες, όπου θα προβλεφθεί κάθετη σύνδεση από την Αμφίπολη στο σταθμό της Νέας Ζήχνης Σερρών, ενώ έχουν εξασφαλισθεί κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης για το μεγάλο ΣΔΙΤ της συντήρησης του δικτύου της Βόρειας Ελλάδας, όπου θα συντηρηθεί και θα δοθεί σε πλήρη λειτουργία η υπάρχουσα γραμμή Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Δράμα – Τοξότες».

Ο κ. Καραγιάννης ήταν ξεκάθαρος ότι «σε μερικά χρόνια η Δράμα θα έχει πλήρως αναβαθμισμένο δίκτυο μεταφορών που θα στηρίζει τα παραγωγικά πλεονεκτήματα του Νομού και των ανθρώπων του» σχολιάζοντας ότι «όπως ακριβώς είχαμε υποσχεθεί στους Έλληνες προεκλογικά, έτσι ακριβώς πράττουμε μετεκλογικά».