Πολιτισμός

Ο Βοηθός Συνήγορος του Καταναλωτή Ευθύμιος Τσίγκας, στον ALPHA NEWS 95,5

Συνέντευξη στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ALPHA NEWS  95,5 παραχώρησε ο Βοηθός Συνήγορος του Καταναλωτή Ευθύμιος Τσίγκας, για θέματα που σχετίζονται με συναλλαγές των καταναλωτών μέσω διαδικτύου.

Ο κ. Τσίγκας απαντώντας σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων Ρένας Γιουλβάνη και Άρη Γκέρτα  σημείωσε ότι απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή κατά τις εξ αποστάσεως αγορές καταναλωτικών αγαθών και τόνισε πως οι καταναλωτές καλό είναι να προτιμούν την πραγματοποίηση αγορών από αξιόπιστα και γνωστά ηλεκτρονικά καταστήματα.

Η χαμηλή τιμή του προϊόντος δεν πρέπει να είναι το μοναδικό κριτήριο

«Ο καταναλωτής πρέπει να απευθύνεται σε πιστοποιημένα καταστήματα, να ανοίγει την ιστοσελίδα και να περιηγείται πριν μπει σε διαδικασία αγοραπωλησίας.

Να ελέγχει  τις βασικές πληροφορίες που παρέχονται για το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Έχει επωνυμία, φυσική διεύθυνση, στοιχεία επικοινωνίας;» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Τσίγκας.

«Σημαντική ένδειξη αξιοπιστίας είναι η μακρόχρονη λειτουργία των καταστημάτων στην αγορά. Η χαμηλή τιμή του προϊόντος δεν πρέπει να είναι το μοναδικό κριτήριο. Ίσα ίσα πρέπει να μας  προβληματίσει, είναι ένας λόγος για να υποψιαστούμε μήπως κάτι δεν πάει καλά. 

Καλύτερα με αντικαταβολή, η πληρωμή

Μια σημαντική δικλίδα ασφαλείας είναι ο τρόπος πληρωμής. Καλό είναι να προτιμά ο καταναλωτής πληρωμές μέσω κάρτας και καλύτερα προπληρωμένης κάρτας και φυσικά να ελέγχει αν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή. Είναι επικίνδυνο να επιλέγει έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό»

Ο καταναλωτής πρέπει να είναι πάντα υποψιασμένος

Ο κ. Τσίγκας επέμεινε ότι ο καταναλωτής πρέπει να είναι πάντα υποψιασμένος, να μην τυφλώνεται από μια χαμηλή τιμή και να προσέχει πάντα, η συναλλαγή του να είναι πραγματική. Στην περίπτωση βέβαια που πέσει θύμα απάτης, πρέπει να απευθυνθεί στις αρχές που μπορούν να τον βοηθήσουν και μια από αυτές είναι ο συνήγορος του καταναλωτή.

Εξέφρασε την ικανοποίηση του από την διαχείριση των υποθέσεων για τις οποίες επιλήφθηκε ο συνήγορος του καταναλωτή, τονίζοντας ότι το 88% των υποθέσεων που φτάνουν στον συνήγορο επιλύονται  και μάλιστα το 80%  υπέρ του καταναλωτή.

Ακούστε παρακάτω την συνέντευξη του Βοηθού Συνήγορου του Καταναλωτή Ευθύμιου Τσίγκα στον ALPHA NEWS 95,5: