Τέθηκε από χθες προς χρήση για τους Δραμινούς πολίτες η περιμετρική οδός Κορυλόβου.
Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση του ο Δήμος Δράμας, το έργο δεν έχει ακόμη αποπερατωθεί στο σύνολό του. Απομένουν εργασίες, όπως η κατασκευή του χώρου στάθμευσης στο βορειοδυτικό άκρο, η τοποθέτηση σήμανσης και αστικού εξοπλισμού, επιμέρους μικροπαρεμβάσεις βελτίωσης, καθώς και η υδραυλική σύνδεση και παροχέτευση των ομβρίων του έργου.
Ωστόσο, το τμήμα που αποδίδεται σε χρήση, μπορεί να λειτουργήσει με ασφάλεια.



